Statystyki pokazują, że w sporej części gospodarstw domowych są często przeglądane papierowe ulotki, jakie pojawiają się w pocztowych skrzynkach. Wartości te są dużo korzystniejsze niż przy innych metodach promocji, które są po prostu ignorowane. Z tego też powodu słusznie ten nośnik promocji cieszy się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza jeżeli się weźmie pod uwagę na niski koszt.
W epoce obecnego wszędzie internetu może się wydawać trochę dziwne, że ulotki papierowe nadal są tak chętnie wykorzystywane, lecz to wynika głównie z wcześniej pokazanej skuteczności. Ulotki przede wszystkim pełnią funkcję informacyjną. Ich zadaniem jest informować o propozycji jakiejś firmy, przedstawiać jej nowe produkty czy promocje. Ogromnym plusem takich ulotek jest ich fizyczny druk na papierze. Konsumenci najczęściej lekceważą zupełnie reklamy wysyłane mailem, ale jeżeli trafią na ciekawą wizualnie ulotkę w skrzynce na pocztę, to najczęściej wykażą nią zainteresowanie. To nie przełoży się od razu bezpośrednio na wyniki sprzedaży, jednak utrwalenie nazwy danej firmy czy informacji o tym, że dany sklep ma ciekawe promocje jest bardzo ważną sprawą.
Dlatego też jeśli ktoś chce się w ten sposób promować wśród lokalnych mieszkańców, to powinien trochę zainwestować w kolportaż ulotek warszawa. Usługi tego typu oferowane są przez wiele firm. Duża ich część ma wiele lat doświadczenia na rynku i mnóstwo doświadczenia zarówno w przygotowywaniu reklamowych materiałów jak i ich dostarczaniu do odbiorców. Bo w przypadku ulotek szybkość jest bardzo ważna.
Jeżeli któryś ze sklepów informuje o weekendowej promocji, to wszystko musi się pojawić w skrzynkach mieszkańców kilka dni przed, włożenie ulotek po weekendzie będzie stratą środków. Z tego też powodu podczas firmy realizującej przygotowanie takiej reklamy trzeba mieć na uwadze parę istotnych spraw. Ważna jest oczywiście pomoc w opracowaniu grafiki i znajdującej się treści. Ale równie duże znaczenie będzie miało to, czy roznoszenie ulotek warszawa będzie realizowane skutecznie i szybko.