Obowiązki w obrębie poprowadzenia ksiąg handlowych oferowane przez biuro rachunkowe Biegła Księgowa

Zobowiązania w obrębie prowadzenia ksiąg handlowych oferowane przez biuro rachunkowe Biegła Księgowa są każdorazowo przez specjalistów przypilnowane. Obejmą one głównie: rejest dokumentów źródłowych w księgach rachunkowych, ewidencję dokumentów źródłowych w rejestracjach dla celów podatków od towarów i świadczeń, opracowanie deklaracji VAT, sprawdzenie wszystkich dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym oraz rachunkowym, poprowadzenie ewidencji aktywów i wartości niematerialnych prawnych, bieżące dekretowanie i księgowanie raportów kasowych i rachunków z banków, potwierdzenie sald, rozliczenie delegacji służbowych, obliczanie zaliczki na obowiązkowe świadczenie pieniężne na rzecz państwa, przygotowanie planu kont razem z polityką rachunkowości, sporządzanie sprawozdań pieniężnych oraz raportów wykonywanych dla celów statystycznych, aktualizację i rejestrację danych przedsiębiorstwa, sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat na koniec każdego roku rozliczeniowego oraz zeznania rocznego osiągniętego dochodu lub poniesionej straty. Zaprezentowane biuro księgowe zajmie się tym rzetelnie, zawsze dbając o zadowolenie wszystkich zleceniodawców.

Dodatkowo wykwalifikowani eksperci z biuro rachunkowe wielka wieś gospodarczym, zawierającym: analizowanie i ocenę rezultatów poprowadzonych przez zleceniodawcę operacji handlowych, poradnictwo w zakresie zaplanowania kolejnych przedsięwzięć, obsługę z zakresu prawa i podatków, dokonywanie rozliczeń finansowych projektów o charakterze inwestycyjnym, jak i pomoc przy założeniu i organizowaniu działalności spółek handlowych. Klienci korzystają również chętnie z audytów, obejmujących: analizę dokumentów spółki, sposoby dokonywania rozliczeń z konkretnych transakcji, rzetelność ksiąg rachunkowych z zapisami prawnymi i ustawami, analizowanie załatwiania rachunków z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz z Urzędem Skarbowym, analizowanie umów z klientami biznesowymi i pracownikami pod względem rozliczeń a także sensowność kosztów administracyjnych.